пʼятницю, 22 травня 2015 р.

Тут ще треба розібратись, як і що. Я читала тільки рукодільні блоги, вони дуже гарні, справді, але хочеться чогось іншого. ЖЖ завмер, дрім ніяк не активізується, ФБ сдратує персоналізацією. Тексти, те, що приваблювало в ЖЖ, у ФБ - втратило свою цінність. Перепост на перепості, і фото, і точно знаєш, що читаєш Катрю Іваненко, а не Фею снів. Тому я трохи затихла зі своєю писаною, не знаю, як буде тут, частково я в селі живу, і як там зловиться  цей блог, з мінімальною швидкістю інтернетовою... чи не буде він покидьковим братом? Бо якщо нема можливості додавати нові дописи - який у цьому сенс?

4 коментарі:

  1. з переїздом/поверненням! ) а регулярні анонси в ЖЖ будуть? (відстала я так і не опанувала рсс, тому бігаю, як віник, дивлячись: де що нового з'явилося)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. думаю анонсувати в ЖЖ. Іноді там хтось щось ще читає.

      Видалити
  2. думаю, що будуть. і ще я перепощую у ФБ https://www.facebook.com/pages/%D0%A7%D0%B0%D0%B9-%D0%B7-%D1%81%D1%83%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F%D0%BC%D0%B8/851006564934742

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. лайкнула. до речі, в ЖЖ посилання на пост про суниці бите - щось там зайве вплілося

      Видалити