пʼятницю, 26 червня 2015 р.

Наша кухня: черешні

В хаті пахне черешнями.
Ми включили сушарку, і тепер маємо обігрівач і ароматизатор одночасно.
Ароматизатор – ідентичний натуральному. Сушені черешні.
Як людина, яка з дитинства жила з черешнями, скажу, що вони примхлива ягода для кулінарних витребеньок. Найоригінальніший рецепт споживання  черешень я чула від тітки Ніни. Він дуже простий: залізти на черешню зі скибкою хліба. Кажуть, хліб з черешнями смакує найбільше. Я зараз не згадаю, чи колись таке пробувала.  Але від тітки Ніни чула, в те особливе літо мого дитинства, коли в Лисогірці не вродили черешні. Ну, майже кінець світу. І тітка Ніна бідкалась, що вона звикла зі скибкою хліба на черешню, а тут – хліб є, черешень - нема.
Ще черешні смачні в компоті. А от варення – надто солодке, як на мій смак. В нашій родині було прийнято в черешневе варення додавати трохи вишень, десь така пропорція – відро черешень + бідончик вишень. Тоді варення втрачає свою солодкість, і стає неймовірно смачним. В дитинстві – найулюбленіше.
Якщо говорити про печиво-пиріжки, то мої кулінарні поради таки: млинці  з черешнями, пісочне тісто з черешнями (і пиріжки, і пироги закриті); і пироги з кукурудзяного борошна чи манки. Дріжджове тісно  чомусь з черешнями погано поєднується. Там краще вишні.:)

І тепер про таємницю сушених черешень –  народні дрібні солодкі черешні не потребують цукру. В пісочні пиріжки я їх не підсолоджую, вони солодкі самі по собі, як ізюм. Тут вам і економія, і натуральний продукт.

Немає коментарів:

Дописати коментар